JellyPages.com

Monday 27 August 2012

Perasaan

Hey2..

sambil buat kerja..sambil2 mengelamun...
memikir mase depan..memikir cinta yang abadi...mengharapkan kekal tuk selamanya...
memikir untuk mencari jalan yang terbaik..

Cinta..kadang2 sangat menyakitkan ati.. ntah kenapa..cemburu tidak mengundang tapi sakit yang tiba2 datang..eceh..hehe..
Cinta sangat sulit..sulit untuk memahami..sulit untuk mencari yang abadi..adakah saling menyayangi satu sama lain..

aida penink pikir pasal keje nih...bosan dok carik hotel sume...hehe..nope..tuk keje..kalo xbuat xdpt gaji..kalo xdpt gaji..xleh idop..kalo xleh idop..mati la...kan2

So... aida bukak la blog nie...terpikir cam nak tulis sesuatu...
nak tulis pasal hati...

kalo awak nak tau..saya sayang awak sangat2..hanya awak..dan awak je...
saya harap kita akan bersama selama nya..dunia dan akhirat...

tapi benda tu sume jodoh..selalu cakap yang tu jodoh...tapi saya selalu berdoa semoga jodoh itu milik kita..
bukan bersama dengan orang lain...

semua orang cakap..mencari la yang baik dan cari la yang dapat membimbing kita..tapi saya dah rasa awak lah orangnya..

selalu orang cakap cari la yang bertanggung jawab...tapi saya rasa awak mesti da pikir nak memikul tanggungjawab tu...

selalu orang cakap..carilah yang sudah bekerjaya...tapi saya tau awak mesti cari kejayaan itu tuk saya..xkira apa pon..orang cakap susah senang bersama..tapi kita sama2 kena kerja kuat supaya dapat kejayaan tuk diri kita..

saya akan selalu berdoa agar takdir yang akan tiba tidak akan bersama dengan orang lain,...xkira masa, xkira tahun...jika sudah bersedia,..itu lah untuk kita...

Bila tiba masa tu,, saya dan awak mesti dah matang untuk memikul langkah selanjutnya bersama..

with love ........

0 comments: