JellyPages.com

Friday 17 August 2012

kebosanan



masih tak faham seksa diri ni menunggu kau? masih tak faham aku sayang kau? lebih dari yang kau fikirkan. lebih dari yang kau sangka. aku sedar rasa sayang tu wujud antara kita. cuma, aku tak tahu dimana tahap sayang kau.  aku tak mahu mengharap lebih dari yang aku mampu. aku tak mahu terawang-awangan. 

masih berharap seperti selalu..kebahagiaan yang dibina tidak akan berakhir dengan cerita sedih...ia akan menjadi cerita paling indah dalam hidup kita..tapi bagaimana nak mencari semua itu??


kalau CINTA itu benar-benar membunuh, tiada siapa yang mahu bercinta. kalau SAYANG itu menyakitkan, tiada siapa mahu menyayangi. kalau SUKA itu sebenarnya benci, tiada siapa mahu disukai. benar aku tak kenal erti cinta, sayang dan suka. jika aku perlu berkorban untuk cinta, sayang dan suka, aku berharap aku tak pernah lahir didunia ini. aku mahu kenal erti cinta, erti sayang, dan erti suka. izinkan aku mencari kepastian itu disetiap mata yang aku tenung dan ku tatap. izinkan aku mencari cebisan jawapan itu yang tersembunyi dalam dirimu.

0 comments: